Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024402250 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Dit boek biedt een heldere en aantrekkelijke leidraad voor het motiveren van mensen en laat zien hoe leidinggevenden concreet kunnen inspelen op hun mentaliteit en mindset. Kennis over mentaliteit en gedrag zijn de ontbrekende schakel in de gereedschapskist van de leidinggevende. Deze kan nog zo veel technische verbeteringen aanbrengen, uiteindelijk gaat het om de mentaliteit en het gedrag van medewerkers. Pas als die optimaal zijn, worden de beste resultaten geleverd. Dat vraagt ook om mentaliteits- en gedragsverandering bij de leidinggevende. Hij moet zijn eigen gedrag onder ogen zien. (Hoe) doet hij er alles aan om het beste uit zijn medewerkers te halen? Dit boek geeft een praktisch antwoord op de vraag hoe leidinggevenden hun medewerkers een stap extra kunnen laten zetten. Het leert managers te coachen door een aantal werelden bij elkaar te brengen: sport, wetenschap en bedrijfsleven. De theorie van Pavlov fungeert daarbij als de ultieme motivatietheorie. Intrinsieke motivatie, stimuleren, motiveren, complimenteren vormen hierbij het uitgangspunt.