Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024407767 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Hoe gaan we in de toekomst om met personeel?Wie hebben we nog in dienst en wie niet?Hoe gaan we om met opleiding en ontwikkelingvan medewerkers?Hoe geven we invulling aan duurzame inzetbaarheid,inzet op talent en vitaliteit?Bestaat er in de toekomst nog wel zoiets als wervingen selectie of een jaarlijkse beoordelingscyclus?En, bovenal, welke waarde creëren we en hoe houden we daarbij zicht op de klant?Via deze vragen gaan we na hoe organisaties er in de toekomst uitzien, waar de leiders in deze organisaties zich op richten en welke instrumenten hen daarbij helpen. We gaan daartoe onder meer langs bij Finext waar mensen hun eigen salaris vaststellen en we leren van een sociale werkplaats hoe zij op een natuurlijke manier jobcrafting toepassen doordat zij naar unieke talenten van mensen kijken in plaats van naar vaststaande functies. Zodoende reiken we in dit boek nieuwe tools, nieuwe taal en trends aan, voor de leiders van morgen.Met bijdragen van onder meer Menno Lanting, Marjolein Lips-Wiersma, Lenette Schuijt, Jitske Kramer, Fokke Wijnstra, Paul de Blot SJ (voorwoord) en Guido van de Wiel.