Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462201330 |
Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van 'u vraagt, wij draaien'. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers. Het boek geeft antwoord op vragen als: Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever? Hoe zorg je ervoor dat je opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt? Wat doe je als anderen je advies niet willen horen? Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking? Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond? Kortom: hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserende partner?Jan Willem van den BrinkJan Willem van den Brink is bedrijfskundige. De eerste tien jaar van zijn werkende leven heeft hij veel ervaring opgedaan als adviseur en manager. Vaak ging het om (automatisering)afdelingen die niet lekker liepen en waar de processen aangepast moesten worden. Daarbij kwam hij er steeds weer achter dat de mensen het verschil maken, en niet de processen of de systemen. In 2000 besloot hij als zelfstandige te gaan doen waar zijn hart sneller van gaat kloppen: de persoonlijke groei van mens en (daardoor) organisaties stimuleren. Hij helpt graag professionals en de organisaties waar ze werken met het in praktijk brengen van hun vakkennis bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers.Maarten van OsMaarten van Os is van jongs af aan ondernemer. Gaandeweg merkte hij dat hij het omgaan met mensen het leukste onderdeel van zijn werk vond. In 1998 was hij een van de oprichters van Dreamfactory. In de beginjaren werkte hij veel als interim-manager en projectmanager. Tegenwoordig richt hij zich op training en coaching van directieleden. Maarten houdt ervan om mensen te begeleiden op een niveau dieper dan de vaardigheden, en dat te combineren met praktische tips. Ontwikkeling met concreet resultaat. Want mensen in organisaties fluitend naar hun werk laten gaan, is zijn grote droom.