Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462200906 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoeknaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggengenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voorklanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beterin staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van GansewinkelGroep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijkvoor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt nietaf van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan dewereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagementaan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevendenen zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meestrecente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemenen storytelling.Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).