Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789082579901 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Wist je dat medewerkers in organisaties zo'n 80% van hun werktijd in gesprekken zitten? Dan wil je toch dat die gesprekken van top kwaliteit zijn? Wij vragen ons af of al die gesprekken ook werkelijk waarde hebben voor de deelnemers en de organisatie. Gesprekken zijn 'hot'. Althans als je ziet dat het ene na het andere boek over lastige conversaties, luisteren en andere gesprek gerelateerde onderwerpen de laatste paar jaren het licht ziet. Zo veel als er over wordt geschreven zo weinig aandacht is er in organisaties voor het voeren van goede gesprekken. Daarom dus nog een 'boek' over gesprekken! Maar dan wel volledig gericht op de winst (of het verlies) die gesprekken organisaties (en de mensen die daar werken) opleveren. En hoe je die waarde voor je organisatie kunt helpen vergroten. Iedereen in de organisatie is verantwoordelijk voor die goede gesprekken, maar wij zien ook een nieuwe rol ontstaan: de zogenaamde gespreksfluisteraar. Een persoon die anderen binnen de organisatie helpt om hun gesprekken te verbeteren. Deze rol past iedereen die zich verantwoordelijk voelt voor gesprekken van waarde, maar is speciaal interessant voor bijvoorbeeld HR-adviseurs, verandermanagers, kwaliteitsmanagers, projectleiders, teamcoaches, communicatiespecialisten en organisatieadviseurs. Cruciaal: de ideale gespreksfluisteraar heeft kennis van en inzicht in hoe organisaties werken en wat mensen beweegt. Wil jij direct aan de slag om gesprekken binnen jouw organisatie te verbeteren? Dan is dit boek het beste startpunt. Een werkboek opgedeeld in vier elementen die bijdragen aan gesprekken van waarde. Het biedt achtergronden en vooral veel praktische tools om direct aan de slag te gaan en de gesprekken binnen jouw organisatie naar een hoger plan te tillen. Kruip in de rol van gespreksfluisteraar en 'fluister' jouw organisatie naar gesprekken met meer waarde!