Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462549425 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Kunnen we wel veranderen? Spreek een 40-jarige, stel hem de vraag of hij hetzelfde is als toen hij 20 was, en hij zal ontkennend antwoorden. Ja, hij is veranderd. Maar het komt ook voor dat je iemand na 30 jaar weer eens tegenkomt, die je zegt dat je nog precies zo bent als toen. De vraag of iemand kan veranderen is belangrijk voor iedere zichzelf respecterende manager, trainer of coach, kortom voor iedereen die zich met verandermanagement bezig houdt. Wie zich via het moderne neurowetenschappelijke onderzoek verdiept in de menselijke mind , wordt verleid tot de conclusie dat veel wel degelijk te leren is, maar lang niet alles. En wat te leren is, verschilt per persoon. Dit leidt in dit boek tot een conclusie: Leren moet je proberen . Zonder het te proberen, kom je er niet achter wat voor jou nu precies wel en niet te leren is. Je leert dan de mogelijkheden en beperkingen van je brein niet kennen. Het boek bevat een bundel uitdagende artikelen over de invloed van het breinonderzoek. Want er is vernieuwing nodig in cultuurverandering. Organisaties maken vaak gebruik van te oude modellen. Oude wijn in nieuwe zakken.